Lediga jobb som Orderadministratör i Skara

Se lediga jobb som Orderadministratör i Skara. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Skara som finns hos arbetsgivaren.

Skara Frys AB söker orderadministratör (sommarjobb)

Ansök    Mar 21    Skara Frys AB    Orderadministratör
Skara Frys är ett fryshus med lång erfarenhet av lagringstjänster gällande frysta och kylda livsmedel. Vi söker en orderadministratör för arbete med -Hantera kundernas in- och utgående order -Transportbokningar -Planering -Övrigt förekomna arbetsuppgifter på avdelningen Vi söker dig som är arbetsvillig, serviceinriktad och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt Som person är du lösningsfokuserad, självgående och ansvarstagande. Du är mån om att hålla ... Visa mer
Skara Frys är ett fryshus med lång erfarenhet av lagringstjänster gällande frysta och kylda livsmedel. Vi söker en orderadministratör för arbete med
-Hantera kundernas in- och utgående order
-Transportbokningar
-Planering
-Övrigt förekomna arbetsuppgifter på avdelningen
Vi söker dig som är arbetsvillig, serviceinriktad och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt Som person är du lösningsfokuserad, självgående och ansvarstagande. Du är mån om att hålla en hög kvalité i ditt arbete och trivs med att arbeta självständigt. Du har en positiv inställning och bidrar till en trevlig stämning på arbetsplatsen.
Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav
Tjänsten är ett sommarjobb under veckorna 25-32 med möjlighet till start tidigare.


Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut. Visa mindre

Administratör till EcoLink åkeri i Skara

Är du en noggrann och strukturerad person som trivs med administrativa arbetsuppgifter? Vill du arbeta i en stabil bransch och vara en del av ett växande åkeri? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker en administratör till vårt åkeri i Skara, där du kommer att spela en viktig roll i den dagliga verksamheten. EcoLink är ett åkeri med cirka 35 anställda, och i takt med att vi utökar vår fordonsflotta behöver vi förstärka vårt team med en administratör som... Visa mer
Är du en noggrann och strukturerad person som trivs med administrativa arbetsuppgifter? Vill du arbeta i en stabil bransch och vara en del av ett växande åkeri? Då kan detta vara jobbet för dig!
Vi söker en administratör till vårt åkeri i Skara, där du kommer att spela en viktig roll i den dagliga verksamheten. EcoLink är ett åkeri med cirka 35 anställda, och i takt med att vi utökar vår fordonsflotta behöver vi förstärka vårt team med en administratör som kan hantera och utveckla vår faktureringsprocess.
Dina arbetsuppgifter:
Registrera och stansa in arbetsordrar för fakturering.
Successivt ta över ansvaret för hela faktureringsprocessen.
Hantera övriga administrativa uppgifter kopplade till transport och logistik.
Kommunikation med kunder och samarbetspartners vid behov.
Stötta kollegor med administrativa ärenden för att säkerställa en smidig drift.

Vi söker dig som:
Har erfarenhet av administration, gärna inom transport, logistik eller ekonomi.
Har god datorvana och lätt för att lära dig nya system.
Är noggrann, strukturerad och har ett sinne för siffror.
God kunskap i Svenska språket.
Trivs i en roll där du får ta ansvar och utveckla rutiner.
Är en lagspelare som gillar att arbeta i en dynamisk miljö.

Vi erbjuder:
En trygg anställning i ett växande företag.
En varierande roll med möjlighet att utvecklas inom administration och ekonomi.
En arbetsplats där vi värdesätter samarbete och en god arbetsmiljö.
Arbetstid dagtid, måndag till fredag.

Låter detta som en tjänst för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi intervjuar löpande, men sista ansökningsdag är 16 feb.
Har du frågor om tjänsten kontakta vänligen VD Pontus Sahlgren +46 76 311 27 91 [email protected]


Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Skara Frys AB söker orderadministratör

Ansök    Feb 8    Skara Frys AB    Orderadministratör
Skara Frys är ett fryshus med lång erfarenhet av lagringstjänster gällande frysta och kylda livsmedel. Vi söker en orderadministratör för arbete med -Hantera kundernas in- och utgående order -Transportbokningar -Planering -Övrigt förekomna arbetsuppgifter på avdelningen Vi söker dig som är arbetsvillig, serviceinriktad och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt Som person är du lösningsfokuserad, självgående och ansvarstagande. Du är mån om att hålla ... Visa mer
Skara Frys är ett fryshus med lång erfarenhet av lagringstjänster gällande frysta och kylda livsmedel. Vi söker en orderadministratör för arbete med
-Hantera kundernas in- och utgående order
-Transportbokningar
-Planering
-Övrigt förekomna arbetsuppgifter på avdelningen
Vi söker dig som är arbetsvillig, serviceinriktad och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt Som person är du lösningsfokuserad, självgående och ansvarstagande. Du är mån om att hålla en hög kvalité i ditt arbete och trivs med att arbeta självständigt. Du har en positiv inställning och bidrar till en trevlig stämning på arbetsplatsen.
Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav
Tjänsten är ett vikariat med start omgående till mitten/slutet av augusti.


Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut. Visa mindre

Skara Frys AB söker orderadministratör

Ansök    Okt 4    Skara Frys AB    Orderadministratör
Skara Frys är ett fryshus med lång erfarenhet av lagringstjänster gällande frysta och kylda livsmedel. Vi söker en orderadministratör för arbete med -Hantera kundernas in- och utgående order -Transportbokningar -Planering -Övrigt förekomna arbetsuppgifter på avdelningen -Export och import hantering, meriterande Vi söker dig som är arbetsvillig, serviceinriktad och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Som person är du lösningsfokuserad, självgående ... Visa mer
Skara Frys är ett fryshus med lång erfarenhet av lagringstjänster gällande frysta och kylda livsmedel. Vi söker en orderadministratör för arbete med
-Hantera kundernas in- och utgående order
-Transportbokningar
-Planering
-Övrigt förekomna arbetsuppgifter på avdelningen
-Export och import hantering, meriterande
Vi söker dig som är arbetsvillig, serviceinriktad och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Som person är du lösningsfokuserad, självgående och ansvarstagande. Du är mån om att hålla en hög kvalité i ditt arbete och trivs med att arbeta självständigt. Du har en positiv inställning och bidrar till en trevlig stämning på arbetsplatsen.
Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav
Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning tillämpas


Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut. Visa mindre

Supply Chain Campaign Administrator

Ansök    Nov 16    Jula AB    Orderadministratör
På Supply Chain -avdelningen ansvarar vi för att ha en effektiv och kvalitativ logistikprocess för Jula. Målsättningen är att skapa en logistikprocess med hög kvalitet för varuflöde från leverantör till varuhus på Julas samtliga marknader. I avdelningens ansvar ligger även att säkerställa ett väl fungerande samarbete med övriga centrala funktioner och säljbolag, samt en väl fungerande relation till Julas leverantörer. Vi behöver förstärka upp vårt team och... Visa mer
På Supply Chain -avdelningen ansvarar vi för att ha en effektiv och kvalitativ logistikprocess för Jula. Målsättningen är att skapa en logistikprocess med hög kvalitet för varuflöde från leverantör till varuhus på Julas samtliga marknader. I avdelningens ansvar ligger även att säkerställa ett väl fungerande samarbete med övriga centrala funktioner och säljbolag, samt en väl fungerande relation till Julas leverantörer. Vi behöver förstärka upp vårt team och söker därför en Campaign Administrator till Supply Chain.

Det här gör man som Supply Chain Campaign Administrator
Dina huvudsakliga uppgifter är att koordinera Julas kampanjer internt på Supply Chain och administrera dessa, både i vårt varuförsörjningssystem Relex och i kampanjunderlag samt göra logistikkontroller. Du kommer tillhöra en liten grupp som arbetar mycket tillsammans och har fokus på ständigt förbättringsarbete.

Det här är din bakgrund och dina erfarenheter
Vi söker dig som har gymnasial utbildning. Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och/eller utbildning inom logistik är meriterande. Vidare behärskar du svenska och engelska väl, både i tal och skrift, samt har grundläggande Excelkunskaper. Erfarenhet inom Julas kampanjprocess är meriterande.

Det här är du som person
Som person är du prestigelös och lyhörd och trivs i en roll där du har flera interna kontaktytor. Du är initiativrik och har lätt att se vad som behöver prioriteras då du är van att hantera parallella arbetsuppgifter samtidigt. Du har lätt för att knyta kontakter och förstår vikten av en god kommunikation. Du är strukturerad, gillar att jobba självständigt och utför ditt arbete med god kvalitet. För att trivas hos oss är det viktigt att du gillar varierande arbetsuppgifter och är nyfiken och flexibel. Vi tror att du kan bidra med fokus på proaktivt arbete och att hjälpa oss hitta utveckling och förbättringar i våra processer. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper

Bra att veta
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid fram till våren med start efter överenskommelse, placering är på Julas huvudkontor i Skara. Vi  har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän.
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Teamleader Eva-Marie Ulinder på telnr: 0511-688 44.Om du tycker att du passar in på beskrivningen ovan tveka då inte att söka direkt då vi kommer hålla intervjuer löpande.

Så här söker du
Skicka in din ansökan genom att klicka på knappen "skicka in ansökan" Visa mindre

Koordinator

Ansök    Mar 3    Kellfri AB    Orderadministratör
Är du vår nästa kollega ? Vi söker en strukturerad och ordningsam koordinator, som brinner för kundservice och administrativt arbete. Vad erbjuder vi dig? Hos oss kommer du till ett härligt gäng som drivs av att underlätta för människor som driver verksamhet på landsbygden. Vi söker nu en social och strukturerad person som kommer ha en viktig roll i den dagliga kontakten med våra kunder, speditörer och kollegor. Tjänstebeskrivning Som koordinator ligger d... Visa mer
Är du vår nästa kollega ? Vi söker en strukturerad och ordningsam koordinator, som brinner för kundservice och administrativt arbete.
Vad erbjuder vi dig?
Hos oss kommer du till ett härligt gäng som drivs av att underlätta för människor som driver verksamhet på landsbygden. Vi söker nu en social och strukturerad person som kommer ha en viktig roll i den dagliga kontakten med våra kunder, speditörer och kollegor.
Tjänstebeskrivning
Som koordinator ligger det stort fokus på att upprätthålla goda relationer med de dagliga kontakterna samt att ständigt ha som mål att ge kunden bästa möjliga service.
Arbetsuppgifter
• Ha daglig kontakt med kunder, speditörer och kollegor
• Arbeta med orderläggning och leveransbesked
• Boka frakter både inom och utanför Sverige
• Arbeta med retur- och reklamationsärenden
• Arbeta med register- och systemvård
• Vara behjälplig med ekonomisysslor, t ex fakturascanning och fakturakontering
• Arbeta med administrativa sysslor, t ex beställningar, hantera post och info-mejl mm
Om dig
• Du är lyhörd, flexibel och noggrann
• Du gillar att arbeta i ett högt tempo och är orädd inför att hantera alla tänkbara kundfrågor
• Du är serviceinriktad, kommunikativ och prioriterar ett gott bemötande
Meriterande
• Vi sätter extra värde på personlig lämplighet och förmåga att samarbeta
• Du har ett genuint intresse för människor och förmåga att knyta kontakter på alla nivåer både internt och externt
• Du talar och skriver svenska flytande och hanterar engelska väl i tal och skrift
• Du ska ha god datorvana och behärskar Excel väl

Placeringsort: Skara
Typ av tjänst: Heltid, tills vidare med 6 månaders provanställning

Vid frågor om tjänsten kontakta Jenny Jakobsson, på: [email protected], 0511-242 94.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum. Ansökningar inkomna efter sista ansökningsdag kommer inte att beaktas.
Sista ansökningsdag 2022-03-31. Tillträde omgående. Visa mindre

Skara Frys AB söker sommarvikarie som Orderadministratör

Ansök    Mar 4    Skara Frys AB    Orderadministratör
Som Orderadministratör är arbetsuppgifterna allt från att administrera inkomna order till att planera för utleveranser. Gå gärna in på vår hemsida www.skarafrys.se för att läsa om vårt företag. Vi söker dig som är engagerad, noggrann ansvarstagande. Vi tror att du är strukturerad och har tidigare vana av att arbeta i något affärssystem. Du skall behärska svenska och engelska i tal och skrift. Du är mån om att hålla en hög kvalité i ditt arbete och trivs me... Visa mer
Som Orderadministratör är arbetsuppgifterna allt från att administrera inkomna order till att planera för utleveranser.
Gå gärna in på vår hemsida www.skarafrys.se för att läsa om vårt företag. Vi söker dig som är engagerad, noggrann ansvarstagande. Vi tror att du är strukturerad och har tidigare vana av att arbeta i något affärssystem. Du skall behärska svenska och engelska i tal och skrift. Du är mån om att hålla en hög kvalité i ditt arbete och trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du fungerar bra i team. Du har en positiv inställning och bidrar till en trevlig stämning på arbetsplatsen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Visa mindre

Administratör producentbetalningar till HKScan i Skara

Ansök    Dec 23    Manpower AB    Orderadministratör
Gillar du att arbeta med många kontakter både internt och externt samt har en administrativ ådra? Då kanske du är precis den vi söker! Nu söker vi en administratör producentbetalningar till HKScan i Skara! Vad innebär tjänsten som Administratör producentbetalningar? I rollen som administratör producentbetalningar är huvudsyftet att förse våra producenter (dvs. jordbrukarna) med service samt att vara ett administrativt stöd till djurinköpare inom olika om... Visa mer
Gillar du att arbeta med många kontakter både internt och externt samt har en administrativ ådra? Då kanske du är precis den vi söker! Nu söker vi en administratör producentbetalningar till HKScan i Skara!

Vad innebär tjänsten som Administratör producentbetalningar?
I rollen som administratör producentbetalningar är huvudsyftet att förse våra producenter (dvs. jordbrukarna) med service samt att vara ett administrativt stöd till djurinköpare inom olika områden. Arbetet innebär att skapa självfakturor och att hantera betalningar till våra slakt- och djurleverantörer, vilket görs veckovis. Det ingår även schemalagd tid där du arbetar i vårt callcenter och besvarar frågor från våra producenter.



Du kommer bland annat att:

* Hantera producentbetalningsprocessen
* Tillhandahålla internettjänster och andra självbetjäningsverktyg till producenterna
* Ha kontakt med våra produktionsanläggningar och producenter
* Korrespondens med olika nationella myndigheter
* Bistå kreditteamet i kontakt med producenterna

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och placeringsort är i Skara.

Vem är du?
Vi söker dig som är strukturerad, kommunikativ och är duktig på att administrera. Det är viktigt att du har ett intresse och förståelse för förvaltning av datasystem och databaser. Då arbetet innebär många kontaktytor är du social och har lätt för att kommunicera med olika människor. Du är duktig på att uttrycka dig både i tal och skrift. Vi ser gärna att du är självständig samtidigt som det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga med övriga i teamet.

Vi söker dig som:

* Har utbildning inom företagsekonomi, administration eller liknande erfarenhet
* Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
* Behärskar både svenska och engelska, i tal och skrift
* Är duktig på att hantera olika datasystem

Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar HKScan med Jefferson Wells och du kommer att bli anställd hos HKScan. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Julia Sahlberg på telefonnummer: 0500-381437 eller via e-post: [email protected].

Vi arbetar löpande med urvalet, se därför till att skicka in din ansökan så fort som möjligt då tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, sista ansökningsdag är dock 2022-01-20

Vi ser fram emot din ansökan!

Om HKScan
För oss får bara det bästa hamna på gaffeln. Det betyder att vi strävar efter att erbjuda välsmakande produkter med hög kvalitet som framställts på ett hållbart och ansvarsfullt sätt i enlighet med vårt nordiska arv. Som en del av vår familj med över 7 000 medarbetare från skilda bakgrunder kan du vara med och omsätta den här visionen till verklighet med hjälp av vår strategi Inspire, Lead, Care, Delivery. Vi tror att karriärmöjligheter, yrkesmässig utveckling, innovation och samarbete är sådant som skapar ett gott och dynamiskt arbetsklimat. Vi går i bräschen genom att se till att vår verksamhet har en positiv inverkan på samhället och miljön. Eftersom vår värdekedja sträcker sig från gård till gaffel kan vi erbjuda en stor yrkesmässig bredd, från etiska djurinköp till innovativ marknadsföring. Med fokus på våra medarbetares karriärutveckling, deras säkerhet och hälsa ger vi dig utmaningen att se till att bara det bästa hamnar på gaffeln. Visa mindre

Säljande administratör

Ansök    Feb 14    Slöjd-Detaljer AB    Orderadministratör
Slöjd-Detaljer är ett företag med försäljning i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Försäljningen sker via webbshop och katalog samt i våra butiker i Skara, Stockholm, Malmö och Göteborg. Kunderna består av skolor och övrig kommunal och statlig verksamhet, företag, föreningar och konsumenter. Slöjd-Detaljer startade 1960 som ett rent postorderföretag med försäljning till offentlig sektorn men har med året utvecklas med såväl nya kunder som nya försäljning... Visa mer
Slöjd-Detaljer är ett företag med försäljning i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Försäljningen sker via webbshop och katalog samt i våra butiker i Skara, Stockholm, Malmö och Göteborg. Kunderna består av skolor och övrig kommunal och statlig verksamhet, företag, föreningar och konsumenter. Slöjd-Detaljer startade 1960 som ett rent postorderföretag med försäljning till offentlig sektorn men har med året utvecklas med såväl nya kunder som nya försäljningskanaler.
Huvudkontoret är beläget i Skara och härifrån levereras varor till samtliga länder och butiker. I Skara arbetar ca 35 personer med allt från inköp, försäljning och lager. Vi söker dig som vill arbeta med order och administration inom ett brett område.
Arbetet är mycket självständigt och det kräver därför att du har ett eget driv. Arbetet innefattar allt från att besvara offentliga upphandlingar, kundtjänst, återförsäljaransvar, butiksamordnare m.m. Om det danska språket i tal och skrift är en av dina meriter kan det även innebära översättning från svenska till danska.
Vi tror att du som person har en ödmjuk och stabil framtoning. Du har ett inneboende driv, är ordningsam och strukturerad samt att du har ett positivt förhållningssätt. Vi tror att din bakgrund kan variera inom olika administrativa säljande arbeten, det är dock meriterande om du tidigare arbetat med offentliga upphandlingar och/eller har danska som modersmål. Visa mindre

Skara Frys AB söker Orderadministratör som är ett mammavikariat

Ansök    Apr 4    Skara Frys AB    Orderadministratör
Som Orderadministratör är arbetsuppgifterna allt från att administrera inkomna order och till att planera för utleveranser. Vi söker dig som är engagerad, noggrann ansvarstagande. Vi tror att du är strukturerad och har tidigare vana av att arbeta i något affärssystem. Du skall behärska svenska och engelska i tal och skrift. Du är mån om att hålla en hög kvalité i ditt arbete och trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du fungerar bra i team. Du ... Visa mer
Som Orderadministratör är arbetsuppgifterna allt från att administrera inkomna order och till att planera för utleveranser.

Vi söker dig som är engagerad, noggrann ansvarstagande. Vi tror att du är strukturerad och har tidigare vana av att arbeta i något affärssystem. Du skall behärska svenska och engelska i tal och skrift. Du är mån om att hålla en hög kvalité i ditt arbete och trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du fungerar bra i team. Du har en positiv inställning och bidrar till en trevlig stämning på arbetsplatsen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


Gå gärna in på vår hemsida www.skarafrys.se för att läsa om vårt företag.

Kontakta Eva Johansson 0511-240 35 om du har några frågor om anställningen. Visa mindre

Concept Coordinator

Ansök    Sep 15    Jula AB    Orderadministratör
Jula AB är idag ett av Sveriges framgångsrikaste retailföretag med en omsättning på ca 9 miljarder i 112 st varuhus och E-handel. Jula har en stadig expansionstakt och öppnar 5 till 10 varhus per år. I Julas Concept avdelning har Concept coordinator har en viktig roll. Då vår nuvarande Concept Coordinatar ska vara föräldraledig söker vi en ny driven person som kan fortsätta att säkerställa och utveckla sättet vi arbetar med upphandling, prognoser, etableri... Visa mer
Jula AB är idag ett av Sveriges framgångsrikaste retailföretag med en omsättning på ca 9 miljarder i 112 st varuhus och E-handel. Jula har en stadig expansionstakt och öppnar 5 till 10 varhus per år. I Julas Concept avdelning har Concept coordinator har en viktig roll. Då vår nuvarande Concept Coordinatar ska vara föräldraledig söker vi en ny driven person som kan fortsätta att säkerställa och utveckla sättet vi arbetar med upphandling, prognoser, etableringsprojekt beställningar och generella utskick av konceptuella artiklar såsom varuhusinredning, skyltar mm.
Det här gör man som Concept coordinator
Som Concept coordinater ansvar du för att säkerställa att vi arbetar på ett kvalitativt sätt med våra konceptuella artiklar både internt och mot våra leverantörer och varuhus. 
Kvalitetssäkra våra leverantörer gällande prisnivå, kvalitet och leverans
Upprätthålla våra artikellistor för konceptuella artiklar med rätt information, snitt och efterbeställning
Ansvara för att lägga prognoser för kommande etableringsprojekt mot våra leverantörer
Ha ett ansvar för den totala beställningen av konceptuellartiklar till ett etableringsprojekt. Beställningstidplan, leveransplan och leveransbevakning
Genomföra upphandling av nya artiklar inom avtal
Säkra att vi har rätt produktinformation tex pris, artikelnummer, ritningar, mått från våra leverantörer.
Drivande i arbetet kring begagnad inredning.
Concept coordiantor rollen är en del av konceptutvecklings avdelningen och arbetar tätt med våra konceptutvecklare i vårt utvecklingsarbete.
Det här är din bakgrund och dina erfarenheter
Vi söker dig som har en tidigare erfarenhet av orderhantering och leverantörskontrakt. Du har en mycket god förmåga att hantera det stora informationsflödet som planering innebär, har god datorvana och har vana av att arbeta med planeringsverktyg som tex Excel.
Du hanterar en bred flora av artiklar och måste ha viss förmåga att sätta dig in i dess funktioner. Flytande svenska och engelska både tal och skrift är ett krav.
Det här är du som person
Du tycker om ansvar, är engagerad, initiativrik, strukturerad, drivande och van att leverera resultat. Du kan arbeta både självständigt och i grupp samt är van vid högt tempo och varierande arbetsuppgifter. Långsiktighet blandat med flexibilitet.
Bra att veta
Tjänsten är ett vikariat på heltid i 12 månader med placering på Julas huvudkontor i Skara. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän. Vid frågor om tjänsten kontakta Mimmi Hjelmberg 076-635 48 28.
Så här söker du
Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt då vi håller intervjuer löpnade. Sista ansökningsdag för tjänsten är den2021-10-01. Visa mindre